سیاست مرجوعی کالا

ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا یکی از خدماتی می‌باشد که کی‌چیو برای رفاه حال کاربران خود در نظر گرفته است.

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا
  • کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک کی‌چیو یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند, بررسی تنها با داشتن صورت جلسه‌ی بسته‌ی پستی امکان پذیر خواهد بود.
  • کاربر موظف است قبل از نهایی کردن سفارش خود تمام موارد محصول (از جمله عنوان محصول، عکس محصول، تاریخ مصرف و . . . ) را چک بفرمایید و درصورت داشتن هرگونه مغایرت و یا ابهام قبل از خرید با پشتیبانی تماس بگیرد، و اطمینان حاصل بفرماید؛ در غیر اینصورت وجود هرگونه مغایرتی در کالا ارسالی بر عهده خود کاربر می باشد.
  • هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شودلذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید.
  • پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده, کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.
  • بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر می باشد, توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی بر عهده‌ی کاربر می‌باشد.
  • روند دریافت کالای مرجوعی در تهران از سمت پیک کی‌چیو انجام می شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای کی‌چیو ارسال نماید.
  • هزینه‌ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه‌ای آنها می باشد, بر عهده‌ی خود کاربر می باشد.
  • تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که تامین کننده‌ کالا را موجود داشته باشد یا کالا در انبار مرکزی کی‌چیو موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا, هزینه برگشت داده می‌‌شود.
درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟
۱- وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، کاربران عزیز حداکثر طی ۷ روز (پس از ارسال کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی کی‌چیو اطلاع دهند. تیم پشتیبانی کی‌چیو پس از بررسی مورد اعلام شده, راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

۲- مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت کاربران عزیز حداکثر طی ۷ روز (پس از ارسال کالا) پس از دریافت کالا باید مورد را به تیم پشتیبانی کی‌چیو اطلاع دهند. تیم پشتیبانی کی‌چیو پس از بررسی مورد اعلام شده, راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت (غیر از موارد ذکر شده در شرایط عمومی بازگشت) هزینه عودت کالا بر عهده کی‌چیو می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به کی‌چیو باید تصویر برگه پستی را از طریق چت آنلاین برای پشتیبانی کی‌چیو ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

شرایط عودت وجه

پس از بازگشت کالا به انبار کی‌چیو و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل,هزینه به حساب بانکی کاربر واریز می‌گردد و کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی ۷۲ ساعت انجام خواهد شد. صرفا در مواردی که کالا دارای مشکلی باشد، هزینه آن به حساب بانکی کاربر واریز می‌گردد.

نحوه ثبت درخواست مرجوعی

جهت ثبت درخواست مرجوعی و بررسی توسط همکاران پشتیبانی لطفا از طریق چت آنلاین, شماره‌ی سفارش, تصویر کالای مد نظر و شرح مشکل را برای ما ارسال فرمایید تا بررسی های لازم انجام شود و نتیجه در اسرع وقت اطلاع رسانی شود.